5 OK, MIÉRT ÜZLETELJ LONDONBAN!

PEZSGŐ ÜZLETI ÉLET LONDONBAN

Londont talán mindnyájan ismerjük már annyira, hogy tudjuk, turisztikai szempontból igazán impozáns város. Két nap vagy két hét, a város kifogyhatatlan látnivalókból, programokból, „szomjas csütörtökökből”, vásárlási lehetőségekből, nyugati gondolkodású munkahelyekből, vagy akár önkéntes stand-up humoristákból, akik random jelleggel szórakoztatják különböző performanszaikkal a metró csodálkozó utasait. A város pezsgő lüktetése hamar megfertőzi az odalátogatót, szinte észrevétlenül kúszik be bőrünk alá a rohamosan fejlődő, mégis hagyományőrző kultúra pintes pohárba töltött frissítő érzése, így talán nem is csodálkozunk azon, hogy a világ minden hatodik lakója Anglia fővárosát választja utazásának célpontjául. De vajon miért olyan vonzó ez a zsúfolt, nyüzsgő, lüktető város üzleti szempontból? Megosztunk pár okot, miért üzletelj Londonban!

1. LONDONBAN IMÁDJÁK AZ ÚJDONSÁGOKAT

Felsorolni is nehéz, mi-mindennel találkozunk London utcáin. Joggal merül fel a kérdés, hogy ha a város ilyen mértékű ellátottságnak örvend, miért zúdítsunk tengerbe halat, vajon miért pont a mi portékánk, szolgáltatásunk lesz az, aminek okán brit piacra lépésünk sikeres lesz. Talán azért, mert pont ez a termék, szolgáltatás még nincs jelen az angliai piacokon. Vagy talán azért, mert jobbak, ügyesebbek, lelkesebbek vagyunk, és magasabb minőségű szolgáltatást nyújtunk a kinti felvevőpiac részére. Vagy talán azért, mert rengeteg kint élő honfitársunk vágyik hazai termékre, szolgáltatásra, ellátásra, és magasabb jövedelméből talán magasabb árat is hajlandó fizetni érte, mint hazai viszonylatban. A brit üzleti szféra hihetetlenül nyitott, érdeklődő és támogató, az üzleti szereplők pedig napról-napra keresik azokat az újdonságokat, amihez csatlakozva közösen folytathatják profittermelő tevékenységüket.

2. KICSI GASZTRO MUNKA KÖZBEN, BULI MINDEN CSÜTÖRTÖKÖN

A briteket nem zavarja a munka közben történő falatozás. Sőt! Teljesen természetes, hogy a megbeszéléseket a gasztro-élmények köré építik, és akár az irodában, akár egy hangulatos bárban bonyolítják a találkozókat, a szendvics és a sütemény mindig szívesen látott vendég az asztalon. A magyarországi „Torkos Csütörtököt” a britek is tartják, még ha egy kicsit másképp is. Náluk ez „Szomjas Csütörtök”-ként épült be a brit kultúra szerves részeként, a hazai rendezvényekkel szemben minden héten. A buli 18.00-kor indul.

3. INDULÓ VÁLLALKOZÁSOK TÁMOGATÁSA

Aktuális szabályozásoktól függően a vállalkozásoknak lehetőségük van különböző támogatások igénybevételére, valamint változatos networking (vagy NOTWORKING©?) rendezvényeken való részvétellel személyes, minőségi kapcsolatépítésre. A rendezvények során nem csak a piaci szereplőket, de az aktuális jogszabályokat, rendeleteket is részletesen megismerhetik a résztvevők, első kézből, közvetlen forrásból, szakmailag elismert előadóktól.

4. KULTÚRÁK TALÁLKOZÁSA

London hatalmas felvevőpiac, lakosságának kb. 37%-a idegen kultúrából származik, és talán mondhatjuk, hogy a városban a világ szinte minden szeglete képviselteti magát. Ha pedig így van, akkor miért vinnénk termékünket ennyi különböző országba, ha Londonban mindez központilag megvalósulhat? Profit tekintetében vitathatatlan, hogy a kettő között óriási a különbség, viszont arra tökéletes lehetőség, hogy a különböző kultúrák fogyasztási szokásait megvizsgáljuk, és górcső alá véve a további lehetőségeket, döntsünk akár egy további piacra lépésről. Azt pedig csak bónuszként említjük, micsoda változatos gasztronómia élményt nyújt a világ konyháinak egy városban történő koncentrálódása!

5. ÜZLETI HÍD A TEMZE FELETT – BRIDGEHEAD/NOTWORKING©

Nem titkoljuk: Mi mindebben segítünk!

BRIDGEHEAD/NOTWORKING© tevékenységünkkel hidat képezünk a magyar és brit cégvezetők között, hogy egy londoni látogatás keretében lehetőséget adjunk a kapcsolatteremtésre, az üzletépítésre. A szolgáltatás komplexitása, hogy egyrészt utaztatással, értékes, a brit üzleti környezettel kapcsolatos, célirányos előadásokkal egybekötött rendezvényen találkozhatnak a potenciális brit és magyar üzletemberek, másrészt veretes angol nyelvű marketing tevékenységgel támogatjuk a magyar cégek szigetországi piacra lépését.

Video by Visual Production

 

A brit GDP 0.4%-kal nőtt a 2017. III. negyedévben, amely felülmúlta a várakozásokat. A lendület tart, a mutatók jók, mi pedig segítjük a magyar vállalkozásokat a brit piacra jutásban. Ha szükséges utazással, fordítással, tolmácsolással is. De mindig csak felrázva. Sohasem keverve.

london

H-NET. FORDÍTÁS FELRÁZVA. SOHASEM KEVERVE.

H-NET FACEBOOK  // H-NET WEBOLDAL

Szerző: Eat, Move & Smile

 hnet